FAQ
- Binnen welke periode kan ik mijn artikelen retour sturen?
Je kan je artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. In het pakket is een retourformulier bijgeleverd met alle informatie. De retourkosten zijn voor de klant zelf.
- Hoelang duurt het voordat mijn terugbetaling binnen is?
Zodra je retour bij ons binnenkomt krijg je hiervan een bevestiging. De terugbetaling wordt dan in gang gezet en staat binnen 5-10 werkdagen op de rekening!
- Op welke manier wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer je een bestelling op een werkdag voor 16:00 uur plaatst, dan wordt deze dezelfde dag verzonden met PostNL. De verzendkosten zijn gratis vanaf €49,95.
- Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?
De bestelling kan betaald worden met IDEAL, Paypal
- Kan ik mijn KLOOS waardecheque ook in de webshop inleveren?
De Kloos waardecheque kan ingeleverd worden online als dit vermeld wordt bij de opmerkingen van de bestelling. Zodra de bestelling binnenkomt kunnen we het bedrag van de waardecheque terug storen.
- Kan ik mijn online bestelling ook ophalen en terugbrengen in de fysieke winkel?
Je kan je bestelling ophalen in de winkel door dit aan te geven als verzendmethode. Dit is uiteraard zonder kosten. Hetzelfde geldt voor retouren.
- Als ik persoonlijk advies wil, wat moet ik dan doen?
Kloos helpt jou graag verder met het kiezen van het juiste item, kleur of maat. Dit kan via ons telefoonnummer 033-4481526 of via een bezoekje in onze fysieke winkel aan de Langestraat 42 in Amersfoort.